راه های ارتباطی با فروشگاه هایپر فایر
ساعات پشتیبانی تلفنی فروشگاه: از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 17، پنجشنبه 8 الی 13
گیشا بین خیابان هشتم و فاضل شرقی پلاک 61 واحد 5
برای سوالات خود با ما تماس بگیرید
سوالات متداول
کاربران جهت عضویت می توانند با ورود به بخش ثبت نام و وارد کردن نام، نام خانوادگی، رایانامه یا شماره موبایل اقدام نمایند. لازم به ذکر است باید توجه داشته باشند که تمامی اطلاعات وارد شده صحیح باشد.
بله، برای مشتریان محترمی که ساکن شهر تهران باشند، این امکان وجود دارد.
تمامی محصولات فروشگاه توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرند و سپس جهت تحویل به مشتری ارسال می شوند. با این حال مشتری می تواند پس از تحویل، کالای دریافتی را رویت نماید و در صورت وجود مشکل جهت مرجوع کردن کالا با مسئولین مربوطه تماس بگیرند.
سفارش مشتری اگر در حال پردازش باشد امکان لغو یا تغییر موجود می باشد. مشتری محترم با تماس به پشتیبانی می تواند سفارش خود را لغو یا تغییر بدهد. در غیر اینصورت اگر سفارش آماده سازی شده و در حال ارسال باشد، امکان لغو و یا تغییر وجود ندارد.