راه های ارتباطی با فروشگاه هایپر فایر

ساعات پشتیبانی تلفنی فروشگاه: از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 17، پنجشنبه 8 الی 13

گیشا بین خیابان هشتم و فاضل شرقی پلاک 61 واحد 5

فرم تماس با ما

برای سوالات خود با ما تماس بگیرید

    اطلاعات و سوالات

    سوالات متداول

    کاربران جهت عضویت می توانند با ورود به بخش ثبت نام و وارد کردن نام، نام خانوادگی، رایانامه یا شماره موبایل اقدام نمایند. لازم به ذکر است باید توجه داشته باشند که تمامی اطلاعات وارد شده صحیح باشد.

    بله، برای مشتریان محترمی که ساکن شهر تهران باشند، این امکان وجود دارد.

    تمامی محصولات فروشگاه توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرند و سپس جهت تحویل به مشتری ارسال می شوند. با این حال مشتری می تواند پس از تحویل، کالای دریافتی را رویت نماید و در صورت وجود مشکل جهت مرجوع کردن کالا با مسئولین مربوطه تماس بگیرند.

    قیمت تمامی محصولات موجود در پیج، هم محصولاتی که خرید می کنید و هم کپسول هایی که جهت شارژ تحویل داده شده اند، طبق قیمت تعیین شده ی اتحادیه می باشد. کد تخفیف هایی خدمت مشتریان عزیز ارسال می شود که با وارد کردن این کد می توانند در خرید وشارژ کپسول هایشان شامل تخفیف شوند.
    خیر، پرداخت سفارش فقط از طریق پرداخت آنلاین می باشد و از طریق چک و نقدی امکان پذیر نیست.
    وضعیت سفارش مشتری از طریق سامانه پیامک برای شماره ی ثبت شده، قبل و پس از تحویل اعلام می گردد. همچنین برای اطلاعات بیشتر راجع به سفارش ثبت شده می توانید با تماس به شماره های موجود در پیج، سفارشتان را پیگیری کنید.
    سفارش از طریق سایت به صورت 7 روز هفته، 24 ساعته امکان پذیر می باشد. اگر مشتری محترم مایل باشد به صورت تلفنی سفارشش را ثبت کند، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 و نیم تا 5 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 ونیم تا 1 امکان پذیر می باشد.

    سفارش مشتری اگر در حال پردازش باشد امکان لغو یا تغییر موجود می باشد. مشتری محترم با تماس به پشتیبانی می تواند سفارش خود را لغو یا تغییر بدهد. در غیر اینصورت اگر سفارش آماده سازی شده و در حال ارسال باشد، امکان لغو و یا تغییر وجود ندارد.