نحوه، هزینه و زمان ارسال

هایپرفایر فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

نحوه، هزینه و زمان ارسال

یکی از دغدغه‌های مهم در خرید آنلاین نحوه ارسال کالاست. آسیب‌های وارده به محصول، عدم تحویل به موقع سفارش و... تنها گوشه‌ای از این دغدغه‌هاست. ما در هایپرفایر با ارائه‌ی گزینه‌های متنوع حمل و نقل امن و سریع در تلاشیم تجربه‌ای آسان برای شما بسازیم. در ادامه با این روش‌ها آشنا خواهید شد.

 

دریافت حضوری

در این روش شما می‌توانید با مراجعه به آدرس فروشگاه فیزیکی هایپرفایر در تهران سفارشات خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید. لازم به ذکر است تحویل سفارش به صورت حضوری صرفا با هماهنگی قبلی و با مراجعه در ساعات اعلام شده توسط کارشناس پشتیبانی امکان‌پذیر است. مدت زمان انتظار در این روش ممکن است2 روز کاری به طول بینجامد.

ارسال فوری (تهران و البرز)

در این روش، پس از نهایی شدن خرید، سفارش شما با استفاده از پیک‌های شهری (موتور سیکلت و یا خودرو) به آدرس صورت‌حساب ارسال خواهد شد. هزینه‌ی ارسال، بسته به مسافت و ساعت ارسال متغیر بوده و مشتریان محترم هزینه‌ی ارسال را در هنگام تحویل پرداخت می‌نمایند. در این روش، سفارش‌های ثبت شده پیش از ساعت 17 در همان روز ارسال شده و ارسال سفارش‌های ثبت شده پس از ساعت 17 به صبح روز بعد موکول خواهد شد.

ارسال عادی (تهران)

در این روش  که برای تمامی محصولات موجود در انبار هایپرفایر فعال است، سفارشات توسط خودروهای هایپرفایر ظرف مدت 4 روز به آدرس مشتریان ارسال می‌شوند. هزینه ارسال به صورت عادی 50000 تومان است که در هنگام پرداخت صورت‌حساب در فاکتور محاسبه خواهد شد.

ارسال با باربری، تیپاکس و پست

در این روش که برای مشتریان محترم در همه‌ی استان‌ها قابل انتخاب است؛ سفارشات شما ظرف ۴۸ ساعت به سرویس مربوطه تحویل داده شده و کد رهگیری مرسوله در حساب کاربری شما قابل مشاهده خواهد بود. لازم به ذکر است تمامی مرسوله‌ها توسط شرکت ارسال کننده بیمه شده و هزینه‌ی ارسال در هنگام تحویل مرسوله قابل پرداخت است. لطفا توجه داشته باشید ارسال از طریق تیپاکس و پست برای مرسوله‌های حجیم و یا سنگین (مثل کپسول‌های آتش نشانی) ممکن نبوده و در صورت انتخاب این نوع ارسال، سفارش از طریق باربری برای شما ارسال خواهد شد.


هایپرفایر یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی می باشد که در سال ۱۳۹۹ با همت جمعی از کارشناسان افتتاح شد