نحوه خرید و پرداخت

هایپرفایر فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی و آتش نشان

Document

نحوه خرید و پرداخت

فروشگاه اینترنتی هایپر فایر با افتخار به فروش تجهیزات آتش‌نشانی، شارژ و فروش کپسول، و کالاهای مرتبط با قیمت‌های اتحادیه پرداخته است. مشتریان عزیز می‌توانند به آسانی محصولات مورد نظر خود را، با توجه به بخش ۲، قوانین و مقررات (که در مورد انتخاب محصول به‌طور جزئی توضیح داده شده)، انتخاب نمایند. در ادامه، جهت تکمیل سفارش، مراحل پرداخت را انجام دهند.

مشتریان گرامی در این فروشگاه، دارای گزینه‌های پرداخت چندگانه هستند. این شامل پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی بانکی، پرداخت نقدی در محل تحویل یا امکان پرداخت اعتباری می‌شود. قابل توجه ست که در صورت سکونت در تهران، مشتریان محترم می‌توانند مبلغ خرید خود را به صورت نقدی در محل تسویه کنند. توسط این روش‌های پرداخت، فرآیند خرید به‌طور کامل و سریع تکمیل می‌شود. به طور کلی پرداخت مبلغ خرید به سه روش زیر امکان‌پذیر است:

 

پرداخت آنلاین

مشتریان گرامی پس از ثبت سفارش، می توانند از گزینه پرداخت آنلاین برای تکمیل سفارش خود به صورت آنلاین استفاده نمایند. برای انجام پرداخت آنلاین، لازم است اطلاعات زیر را فراهم کنید:

1. کارت بانکی که باید عضو شتاب باشد.

2. شماره کارت 16 رقمی(شماره کارت درج شده روی کارت بانکی).

3. رمز خرید اینترنتی (رمز دوم یا رمز پویا).

4. CVV2 کد (درج شده روی کارت بانکی).

5. تاریخ انقضای کارت (درج شده روی کارت بانکی).

با فراهم کردن این اطلاعات، فرآیند پرداخت آنلاین شما به سرعت و بدون مشکل انجام خواهد شد.

پرداخت نقدی

مشتریان عزیز می‌توانند در صورت تمایل به حضور حضوری در دفاتر هایپرفایر یا در صورت سکونت در منطقه تهران، از خدمات پرداخت در محل به صورت نقدی بهره‌مند شوند. در غیر این صورت، تمامی پرداخت‌ها به صورت آنلاین و یا اعتباری از طریق سایت انجام می‌پذیرد.

پرداخت اعتباری

اعلام می‌کنیم که با استفاده از سامانه اعتباری تالی فرایند پرداخت تسریع پیدا کرده و این امکان مشتریان را قادر می‌سازد تا مبلغ خرید خود را در زمان‌های بعدی تسویه کنند.

کد تخفیف

کد تخفیف به کاربران گرامی از طریق سرویس پیامک ارسال می‌شود و همچنین با مراجعه به حساب کاربری در بخش اعلان‌ها، می‌توانند کد تخفیف خود را مشاهده نمایند. مشتریان عزیز که از کد تخفیف برخوردار هستند، در هنگام تکمیل سفارش، با وارد کردن کد تعیین شده در بخش کد تخفیف، از تخفیف ارسالی بهره‌مند شده و مبلغ سفارش خود را با قیمت کاهش یافته نهایی نمایند.

 


هایپرفایر یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی می باشد که در سال ۱۳۹۹ با همت جمعی از کارشناسان خبره