قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی هایپرفایر

ممنون از شما که وقت گذاشتید و قوانین و مقررات را با دقت مطالعه کردید

بنر قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی هایپرفایر

کاربر گرامی به فروشگاه هایپر فایر خوش آمدید

به منظور استفاده از خدمات فروشگاه هایپر فایر ضروری است که از قوانین و مقررات وب‌سایت آگاه بوده و این سند را به دقت مطالعه کنید.

ورود شما به فروشگاه هایپر فایر با حساب کاربری شخصی و ثبت سفارش، به منزله آگاهی از قوانین و مقررات این فروشگاه و پذیرفتن کامل آنهاست.

 

از آنجا که فعالیت‌های هایپرفایر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است، کاربران وبسایت نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه هستند. لازم به ذکر است استمرار در استفاده از خدمات هایپر فایر به معنای توافق در این مورد و تغییراتی احتمالی است که به‌صورت پیوسته در این صفحه به‌روزرسانی خواهد شد.

 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت‌نام درج کرده باشد و با این اطلاعات، از خدمات شامل ثبت سفارش یا هرگونه خدمات دیگراستفاده کند.

تعریف مشتری طبق قانون تجارت الکترونیک به این شرح است: مشتری یا مصرف‌کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

این تعریف با توجه به این‌که هایپرفایر یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین تابع قانون تجارت الکترونیک است، برای کلیه قوانین وب‌سایت معتبر است.

فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که کالای خود را در وب‌سایت هایپرفایر عرضه کرده و به فروش می‌رساند. هایپرفایر اعتبار فروشندگان را قبل از شروع همکاری بررسی کرده و مدارک موردنیاز را از ایشان دریافت می‌کند.

تعامل شما با هایپرفایر برای ارائه خدمات، مکاتبات و پاسخ‌گویی‌ها از طریق ارتباطات الکترونیکی صورت می‌پذیرد و به این ترتیب با استفاده از خدمات وب‌سایت، شما به‌صورت ضمنی توافق کرده‌اید که هایپرفایر به درخواست‌های شما از طریق ارتباطات الکترونیکی پاسخگو باشد.

برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی، هایپرفایر ممکن است از اطلاعات شما استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا تخفیف‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند. این حق برای شما وجود دارد که در صورت عدم تمایل به دریافت این ایمیل‌ها و پیامک‌ها، عضویت دریافت خبرنامه هایپرفایر را در پروفایل خود لغو کنید. لغو نکردن عضویت، به منزله موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض تلقی می‌شود.

ایمیل‌های هایپرفایر تنها از آدرس‌های info@hyperfire.ir و contact@hyperfire.ir و پیامک‌ها از شماره‌ 3000505-100043000039 – 500043000049 برای شما ارسال می‌شوند. امکان دریافت پیامک‌های شما به این شماره‌ وجود ندارد و در صورت نیاز به ارتباط با هایپرفایر منحصرا باید ایمیل پشتیبانی به نشانی contact@hyperfire.ir و شماره‌های 43000049-021را در نظر داشته باشید.

هویت شخصی کاربران نزد هایپرفایر محرمانه است و اطلاعات شخصی کاربران از طریق هایپرفایر به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌شود.
مورد استثنا تنها هنگامی است که هایپرفایر با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور، موظف باشد اطلاعاتی را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای هایپرفایر وجود ندارد و کاربر به‌صورت ضمنی با اعلام رضایت در استفاده از خدمات وب‌سایت، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب کرده‌ است.

نگهداری از رمز عبور و نام کاربری برای ورود به هایپرفایر برعهده کاربران و لازم است برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی آن را تنها نزد خود نگه داشته و برای دیگران افشا نکنند.

در صورتی که کاربر شماره تلفن همراه خود را به شخص دیگری واگذار کند، این وظیفه برای او متصور می‌شود که برای جلوگیری از سوءاستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدید را ثبت کند. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد اشاره‌شده باشد، با شخص کاربر بوده و در این زمینه با قبول مقررات وب‌سایت، حق هرگونه ادعا علیه هایپرفایر را از خود سلب کرده‌ است.

همه محتواهای منتشرشده در وب‌سایت هایپرفایر مانند متن، گرافیک، لوگو، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوها و کلیه محتوای تولیدشده توسط هایپرفایر جزو اموال هایپرفایر محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار هایپرفایر است. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای هایپرفایر محفوظ می‏‌دارد.

وقتی سفارشی در هایپرفایر نهایی می‌شود، با ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه به مشتری اطلاع‌رسانی می‌شود و به این ترتیب سفارش در صف پردازش قرار می‏‌گیرد. در غیراین‌صورت ثبت سفارش صورت نگرفته است. بدیهی است که هایپرفایر هیچ‌ مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها می‌شوند، ندارد.

روز کاری شامل روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی کشور است و کلیه سفارش‏‌های ثبت‌شده در طول روزهای کاری پردازش می‌‏شوند. اما امکان سفارش‌‏گذاری در هایپرفایر در هفت روز هفته و۲۴ ساعت شبانه‌روز وجود دارد. تعریف مشتری طبق قانون تجارت الکترونیک به این شرح است: مشتری یا مصرف‌کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند. این تعریف با توجه به این‌که هایپرفایر یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین تابع قانون تجارت الکترونیک است، برای کلیه قوانین وب‌سایت معتبر است. ​

– هایپرفایر نهایت تلاش خود را برای ارسال به‌موقع سفارش‌ها در زمان‌بندی توافق‌شده به کار می‌گیرد اما در روزهایی که به علت تخفیف‌ها و پروموشن‌ها، میزان سفارش‌گذاری از حد معمول بیشتر می‌شود، یا به دلایل دیگر این امکان وجود دارد که بازه‌های تحویل سفارش طولانی‌تر شوند یا سفارش‌ها با تاخیر به دست مشتری برسند. در چنین شرایطی حتما از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد
– هایپرفایر برای ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده، دقت و حساسیت به خرج می‌دهد. با این حال ممکن است موجودی کالایی به پایان برسد. در این صورت حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای هایپرفایر محفوظ است.
همچنین مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام‌رسیده، کالای دیگری را جایگزین کند. ​

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت‌شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

حق قطع فروش کلی و یا بخشی از کالاها به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا برای هایپرفایر محفوظ است. هایپرفایر مجاز است بدون اطلاع قبلی به مشتریان، سفارش‌‏گیری جدید و فروش خود را متوقف کند. اما کلیه سفارش‌‏های ثبت‌شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، باید پردازش و ارسال شوند.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در وب‌سایت هایپرفایر، حق لغو سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای هایپرفایر محفوظ است و مشتری با ورود به وب‌سایت می‌پذیرد از این قانون آگاهی داشته و ادعایی درباره آن نخواهد داشت.​

اطلاعات کاربری مشتریان شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی ایشان تطابق داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به آنها نخواهند بود. بنابراین مشتریان هایپرفایر باید با ارائه کد ملی خود و ثبت شماره کارت بانکی متعلق به شخص خریدار در هایپرفایر ثبت‌نام کنند. این امر به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و مواردی مانند خرید با کارت‌های مسروقه و غیره حائز اهمیت است. مورد استثنا تنها هنگامی است که هایپرفایر با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور، موظف باشد اطلاعاتی را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای هایپرفایر وجود ندارد و کاربر به‌صورت ضمنی با اعلام رضایت در استفاده از خدمات وب‌سایت، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب کرده‌ است.​

هایپرفایر یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است و سفارش یک کالا به تعداد بالا از این وب‌سایت، به خاطر مغایرت با هدف مصرف خریدار ممنوع است.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، رستوران، هتل و سایر مکان‌های عمومی امکان‌پذیر نیست و آدرس تحویل به مشتری باید دقیق و قابل‌استناد باشد. ​

افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ‌گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. هایپرفایر مجاز است تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت را روی کالای افزوده‌شده به سبد خرید اعمال کند. ​

کدهای تخفیف‌ هایپرفایر، برای یک بار استفاده توسط هر کاربر حقیقی یا حقوقی تعریف شده‌اند. چنانچه اثبات شود یک کاربر به هر طریقی از جمله استفاده از چند حساب کاربری یا خط تلفن همراه، برای استفاده چندباره از کدهای تخفیف اقدام کرده، این حق برای هایپرفایر وجود دارد که سفارش‌های او را لغو کند. ​

هایپرفایر در راستای سیاست احترام به حقوق مشتریان، سرویس ضمانت هفت روزه بازگشت کالاهای خریداری‌شده را ارائه می‌دهد. ضمانت بازگشت مشمول قوانین و رویه‌هایی است که در صفحه قوانین بازگشت کالای هایپرفایر به‌صورت مشروح به آنها پرداخته شده است. ​

– دلایل اعلام‌شده توسط مشتری برای بازگشت کالا، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هایپرفایر کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تایید کارشناس مبنی بر مطابقت با قوانین بازگشت کالای هایپرفایر، رویه مرجوعی کالا انجام می‌پذیرد
. – لازم به یادآوری است خدمات هفت روزه بازگشت کالای هایپرفایر، اشکال‏‌های فنی را که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل نمی‌‏شود.
– در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود به هایپرفایر تحویل نشود، امکان خدمات‌دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود.
– در صورتی که کالای تعویضی در هایپرفایر ناموجود شود، مبلغ دریافتی بابت کالا به حساب مشتری بازگردانده شده و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود. تعریف مشتری طبق قانون تجارت الکترونیک به این شرح است: مشتری یا مصرف‌کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند. این تعریف با توجه به این‌که هایپرفایر یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین تابع قانون تجارت الکترونیک است، برای کلیه قوانین وب‌سایت معتبر است. ​

هایپرفایر همواره تلاش می‌کند محتواهای موجود روی وب‌سایت از جمله مشخصات کالاها در نهایت کیفیت و دقت ارائه شوند. با این وجود هیچ تضمینی از سوی هایپرفایر وجود ندارد که مشخصات کالاها یا دیگر مطالب وب‌سایت خالی از خطا باشند.

اگر کالای خریداری‌شده از هایپرفایر هرگونه مغایرتی با اطلاعات درج‌شده در وب‌سایت داشته باشد، راهکار هایپرفایر صرفا بازگرداندن کالا قبل از استفاده مشتری و در شرایط اولیه است.

هایپرفایر هیچ گونه مسئولیتی درباره حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد.

– نظراتی که کاربران در خصوص کالاها در هایپرفایر درج می‌کنند، حاصل تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای ایشان یا هایپرفایر مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. بدیهی است هایپرفایر مسئولیتی در قبال درستی این اطلاعات ندارد.
– هایپرفایر همچنین مسئولیتی در قبال اطلاعات درج‌شده روی بسته‌بندی کالاها ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست. © کلیه محتویات سایت هایپرفایر شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت هایپرفایر تعلق دارد.​

هایپرفایر هیچ‌گونه نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش در سراسر کشور ندارد و همه خدمات و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شوند. ضمن آگاهی از این موضوع برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، هایپرفایر را برای پیگرد قانونی مطلع سازید مورد استثنا تنها هنگامی است که هایپرفایر با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور، موظف باشد اطلاعاتی را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای هایپرفایر وجود ندارد و کاربر به‌صورت ضمنی با اعلام رضایت در استفاده از خدمات وب‌سایت، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب کرده‌ است.​

خانهدسته بندی هاحساب
جستجو