چطور می تونم تو سایت ثبت نام کنم؟

کاربران جهت عضویت می توانند با ورود به بخش ثبت نام و وارد کردن نام، نام خانوادگی، رایانامه یا شماره موبایل اقدام نمایند. لازم به ذکر است باید توجه داشته باشند که تمامی اطلاعات وارد شده صحیح باشد.

 

امکان پرداخت در محل وجود دارد؟

خیر، این امکان فقط برای مشتریان محترمی امکان پذیر می باشد که حضوری به دفتر هایپرفایر مراجعه کنند. در غیر این صورت تمامی پرداخت ها به صورت آنلاین و از طریق سایت صورت می گیرد.

 

آیا می توانم محصول خرید شده را در هنگام تحویل، رویت نمایم؟

تمامی محصولات فروشگاه توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرند و سپس جهت تحویل به مشتری ارسال می شوند. با این حال مشتری می تواند پس از تحویل، کالای دریافتی را رویت نماید و در صورت وجود مشکل جهت مرجوع کردن کالا با مسئولین مربوطه تماس بگیرند.

 

امکان تخفیف روی قیمت های سایت وجود دارد؟

قیمت تمامی محصولات موجود در پیج، هم محصولاتی که خرید می کنید و هم کپسول هایی که جهت شارژ تحویل داده شده اند، طبق قیمت تعیین شده ی اتحادیه می باشد. کد تخفیف هایی خدمت مشتریان عزیز ارسال می شود که با وارد کردن این کد می توانند در خرید وشارژ کپسول هایشان شامل تخفیف شوند.

 

 

آیا امکان پرداخت سفارش خود به صورت چک وجود دارد؟

خیر، پرداخت سفارش فقط از طریق پرداخت آنلاین می باشد و از طریق چک و نقدی امکان پذیر نیست.

از وضعیت سفارشم چگونه مطلع شوم؟

وضعیت سفارش مشتری از طریق سامانه پیامک برای شماره ی ثبت شده، قبل و پس از تحویل اعلام می گردد. همچنین برای اطلاعات بیشتر راجع به سفارش ثبت شده می توانید با تماس به شماره های موجود در پیج، سفارشتان را پیگیری کنید.

چه ساعتی می توانم سفارشم را ثبت کنم؟

سفارش از طریق سایت به صورت 7 روز هفته، 24 ساعته امکان پذیر می باشد. اگر مشتری محترم مایل باشد به صورت تلفنی سفارشش را ثبت کند، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 و نیم تا 5 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 ونیم تا 1 امکان پذیر می باشد.

چطور می توانم سفارشم را لغو و یا تغییر بدهم؟

سفارش مشتری اگر در حال پردازش باشد امکان لغو یا تغییر موجود می باشد. مشتری محترم با تماس به پشتیبانی می تواند سفارش خود را لغو یا تغییر بدهد. در غیر اینصورت اگر سفارش آماده سازی شده و در حال ارسال باشد، امکان لغو و یا تغییر وجود ندارد.